RaptorMaster
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Isla Nublar
|
Wysłany: Nie 22:09, 22 Kwi 2007 Temat postu: Edytowanie plików .tmd |
|
|
Skrypt ImportCGF (jest on w topicu Przydatne programy) wklejamy do folderu: C:\Program Files\Gmax\stdplugs\stdscripts.
Teraz uruchamiamy Gmax - pojawi sie komunikat o CGF/TMD Import - daj OK.
Kliknij w młotek (jest on w prawym górnym rogu pod kolorowymi kulkami).
Pojawi ci sie lista - kliknij MAXScript.
Potem Run Script i odnajdz ten plik ImportCGF, który wcześniej wkleilismy (czyli w ...\stdscripts\) i otwórz go.
Kolejny komunikat i daj OK.
Pod Run Script mamy Utilities i rozwijana liste (wybierz z niej CGF/TPM Import).
Przesun suwak prawej krawędzi okna na dol i zobaczysz button Import CGF/TMD - kliknij w niego i otworz teraz sobie wybrany model w pliku .tmd. (Modele dinozaurów i niektórych objektów mają przyrostek "lo")
Teraz już można edytować ten model.
Zapisywanie pliku z GMax w postaci pliku .tmd :
Po utworzeniu wybranego modelu zapisujemy go w formacie ".gmax"
Następnie należy ściągnąć program Hex Editor (do pobrania w topicu "Przydatne programy") , a następnie za pomocą tego programu otworzyć wcześniej zapisany plik w formacie .gmax
Po otwarciu tego pliku przez Hex Editor bierzemy "Zapisz jako"
Wpisujemy nazwę pliku ,a na końcu dodajemy .tmd (Np. Trex_lo.tmd)
Otrzymany plik można już umieścić w katalogu z grą i cieszyć się nowym dinozaurem
Post został pochwalony 0 razy
|
|